torsdag 19 september 2013

Sjukstuga hela veckan

Idag är en riktig sjukdag. Jess är hemma för hon mår inte så bra. Båda pojkarna har feber och jag försöker hålla modet uppe. Jess jobbar just nu och jag väntar på att pojkarna ska somna. När de somnat ska jag åka bort till en affär som köper in och sen säljer saker 2hand. Ska även in om target och köpa ett par tights 

Idag är det 30 grader varmt och riktigt klibbigt. Det åskade hela morgonen, fönstren skakade och jag trodde att jag skulle dö där en liten stund. Jag är inte speciellt rädd för åska, men jag gillar inte höga ljud. Hatar det faktiskt.

Både måndag och onsdag jobbade jag när jag egentligen skulle varit ledig. Jude hade feber och kunde därför inte gå till pre-school. Därför har bloggen lidit lite. Jag har också varit sjukt trött hela veckan, förutom när jag ska sova, då är jag pigg som en lärka. Resefeber antagligen. Behöver komma ut ur huset, så det ska bli skönt att komma iväg ett par timmar idag. Imorgon är det pre-school, men med tanke på pojkarnas status så blir det nog att stanna hemma och mysa istället. = ingen ledighet till mig imorgon heller. 

Har dock helgen ledigt. Men som födelsedagspresent till min värdmamma gav jag henne ett par timmar så hon kan åka och köpa något till sig själv. Hon behöver det, kan inte missas sist hon gjorde något för sig själv, det är alltid jobb och jobb och jobb. 

Nu ska jag packa ihop det sista, och sen åka. 
Vi hörs :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar