fredag 20 september 2013

En hostig Jude och en febrig Theo

Pojkarna är fortfarande sjuka och gnälliga. Jag fick ledigt imorse i alla fall. Jess var med dem och jag passade på att sova ut och ta en lång dusch. Jag började jobba 11.15 och pojkarna var riktigt ledsna när Jess gick till jobbet, det brukar de aldrig vara, så det var jobbigt, för oss alla fyra.

Nu vilar de, och jag passar på att vila huvudet från allt gnäll. Känner på mig att det kommer bli en lång eftermiddag. Funderar på att åka och handla. Vi behöver lite allt möjligt i matväg, men vi får se hur pojkarna mår. Släpar inte med mig två gnälliga pojkar till en stor mataffär, det är inte rätt mot dem, eller mig för den delen. Nu ska jag njuta av lite göttig musik innan det är dags för rond 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar