söndag 22 september 2013

Shopping

Vaknade av att telefonen ringde klockan 10 imorse. Satte igång och platta håret och fixa mig. Sen åkte jag och shoppade lite :) Det var skönt att komma ut ur huset, och inte behöva stressa hem, bara lulla runt. Fick även sålt 2 saker till, de andra skänkte jag till välgörenhet. Orkar inte släpa runt på gamla saker längre. Och jag behöver all plats jag kan få i mina resväskor.

Kom hem igen vid tre och sen dess har jag faktiskt bara slappat. Riktigt skönt faktiskt :) Imorgon har jag inte så mycket planerat, skypa lite med mina svennisar kanske, ska ta grannes hund på en promenad i alla fall :) Fota lite också :)

Slänger upp bilder på sakerna jag köpt idag. 
Asså denna jackan, blev helt kär! 

Jag har började med att avsky skor som dessa, men har smakat på dem ett tag, och tycker faktiskt att de är riktigt snygga nu. Sköna är de också ! 

Jackan och skorna kommer från forever21, väskan kommer från HM :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar