måndag 23 september 2013

En söndag i slutet av ett äventyr

Idag har jag inte gjort många knop, och det har varit jävligt skönt kan jag säga. Sov till 11 och sen kollade jag på New Girl. Jess kom hem och nattade hon pojkarna och sen åkte hon och shoppade. Mina kära sjuklingar sov glatt till klockan 3 och Jess kom hem halv fyra så min present till henne visade sig vara otroligt givande men samtidigt väldigt chill för mig :)

Tog en promenad med grannens hund. Helt galet fint väder var det idag, 18 grader och strålande sol. Och FRISK luft, inte klibbig äcklig uschluft. Imorgon börjar mina sista dagar själv med pojkarna. Det är ju sjukt att det redan är dags. Om en vecka kommer Axel (den nya au-pairen) och sen är snart mitt år här över. I alla fall som aupair. SJUKT. Vet att jag tjatar men: SJUKT SJUKT SJUKT !

Verkligheten börjar snart. Detta är vad jag har haft som mål så sjukt länge. Nu är det snart gjort, och jag har gjort det med bravur. Jag har två artiga, duktiga väluppfostrade pojkar som bevis. Nu är det dags för nya mål. Mot oändligheten och vidare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar