måndag 16 september 2013

Regnig Söndag

Sov ut i morse, behövde verkligen det. Gick upp och sminkade mig och fixade håret, målade naglarna och bara tog det lugnt. Sen skypade jag med Daniel, sen med Signe. Sen rensade jag lite mer, har du packat allt som jag ska försöka få sålt, så ska åka och fixa det i veckan. Sen skypade jag mer med Daniel, en stund med pappa och sen med Daniel igen. Det är allt jag har gjort idag. Haha, det har ösregnat mer eller mindre hela dagen, och jag måste säga att jag var väldigt okej med det :)

Imorgon börjar min sista "vanliga" vecka här i Madison. Vecka efter ska vi nämligen till Chicago, och sen kommer Axel (den nya aupairen) och sen är snart mitt äventyr som aupair över. Men det ska ju resas massor innan jag ska hem också, det ska vi inte glömma :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar