söndag 15 september 2013

En ganska lagom lördag

Började jobba klockan 9 idag. Pojkarna är med i en studie om språk och så, så jag tog dem till centret idag. De fick kolla på en film med ord mm och så fick jag fylla i ett formulär om vad för ord de använder och om de bygger meningar mm ännu. Ganska skönt sätt att spendera en lördag på faktiskt.

När pojkarna somnat skypade jag med Daniel en snabbis. Han hjälpte mig med kläder som ska sparas och säljas/skänkas. När jag skypat klart med honom kom Delia och toppade mitt hår och hon klippte även pojkarna :)

Snart, snart får jag träffa Daniel igen :) Är sjukt taggad inför resan vi ska göra !

Nu ska jag sova, imorgon är jag ledig, ska njuta av en sovmorgon och sen packa ihop lite. Ska skypa med Signe också :)  Och eventuellt åka och se om jag kan få lite saker sålt. Vi får se vad morgondagen bjuder på helt enkelt :)
Godnatt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar