torsdag 12 september 2013

Bara för att

9 Saker jag tycker om: 
•Havet
•Sjunga
•Köra bil
•Sova
•Foto
•Köra snö/vattenskoter
•Bada
•Resa 
•Baka


8 saker jag tycker mindre om:
•Trampa på legos
•Fuktig värme
•Vänta
•Offentliga toaletter
•Att vapen är lagligt i USA
•När folk försöker att passa in så mycket att de tappar sig själv
•Pinsam tystnad, eller tystad rent allmänt faktiskt
•Att ett år ändå är ganska länge

7 saker jag vill göra i framtiden:
•Bli mamma
•Hitta ett jobb jag brinner för
•Skaffa en iPhone
•Åka till London
•Flytta hemifrån
•Skaffa en maine coon katt
•Skriva en bok

6 saker jag är rädd för:
•Spindar
•Ensamhet
•Köra i mörker
•Vildsvin
•Att det ska hända något med någon jag tycker om
•Att misslyckas

5 platser där jag gillar att spendera min tid:
•Vid vatten
•Nära mina fina vänner
•Hemma i soffan, med mamma, framför någon dum såpa
•I bilen på väg någonstans
•I närheten av djur

4 ord som beskriver mig: 
•Märklig
•Omtänksam
•Givmild
•Stark

3 saker jag ser fram emot: 
•Min resa innan hemfärd
•Att komma hem
•Framtiden

2 bra filmer: 
•Den lilla sjöjungfrun
•Chocolat

1 låt jag gillar just nu: 
Wecking ball - Miley Cyrus, faktiskt.







2 kommentarer:

  1. Märklig tycker jag då inte att du är..tänk hur fort ett år går och att du snart kommer hem.
    Ha en trevlig resa i landet långt bort så ses vi snart
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Haha, tack :) Ja, tänk att det snart gått ett helt år. Tack. Ta hand om dig och hälsa alla :)
    Kram My

    SvaraRadera