tisdag 24 september 2013

Mycket att stå i

Theo kämpar på, vi var ute innan, och han sprang ett par steg, men sen tittade han på mig och sa. No running for Theo. Haha, plutten, det är inte lätt. Jude däremot sprang ett minimaraton (om man tänker på hans storlek.) Han älskar att springa, och han börjar bli snabb också, kul :)

Idag har jag möblerat om på nedervåningen. Vi tog bort skötbordet då pojkarna (läs Jude) är pott-tränade nu. Theo berättar inte när han behöver gå på toa, utan håller sig, tills man säger till honom att gå, haha Vi har ett par olyckor i veckan, men det går faktiskt väldigt bra. Så bort med skötbord. Och alla pojkarnas kläder fick flytta upp i deras rum. Jag passade även på att flytta in alla min kläder som hänger på galge till Jess rum, ska flytta mer saker ikväll. Ska bara packa inför en tripp till Chicago. Imorgon åker vi :) Och sen imorgon kväll åker Jess till Tyskland.

Nu ska jag väcka pojkarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar