tisdag 24 september 2013

En dag som inte blev som den skulle

Först och främst. Stort tack till mormor och Curth-knut för det fina kortet. Det värmde i hjärtat! Ni anar inte vad mycket ett litet kort kan göra. TACK !

Vad har annars hänt idag? Jo Theo var hemma sjuk, och Jude var på pre-school. Theo och jag åkte och handlade, och han somnade i bilen och sov sen tills det var dags att hämta Jude. Hem och åt lunch, sen var det dags för deras nap. Jag skypade med mamma och sen med Daniel en stund. Nu har vi bokat biljetter till Alcatraz som vi ska passa på att åka och se när vi är i San Francisco.

Jude vaknade vid halv 3. Theo fick jag väcka vid 3. Sen åkte vi och hämtade Jess, och sen bar det av till doktorn. Theo har haft feber så pass länge nu att det var dags att kolla upp det. Och han har lunginflammation, såklart. Så medicin, vila och mycket vätska.

Jess fyller år idag också, så jag hade fixat lite födelsedagsmys till henne. Några presenter, hon fick blommor med bud av hennes bästa kompis (som faktiskt bor i Sverige) och några födelsedagskort. Grannen kom över med en kaka hon bakat och så. Jag köpte en blus, ett linne och en stickad väst till henne för ett tag sedan, och allt satt väldigt bra på henne. Hon sa själv: Jag skulle inte valt det själv, för det hade inte fångat mitt öga, men det sitter helt perfekt. Haha ^^ Heja mig ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar