fredag 27 september 2013

Lång natt/dag

Här ligger jag, lite halvdöd i soffan. Jag hade natten med pojkarna, och de vaknade som vanligt då och då. Jag är långt ifrån van vid att bli väckt en gång i timmen hela natten, så idag är jag riktigt trött.

Solen skiner, och det är för övrigt en riktigt härlig dag. Varmt men ändå höstigt. Oma jobbar idag, och Dave har klassträff med sin klass som han gick i för 50 år sen, så för min del gäller det jobb, och fullt ansvar fram tills klockan 3, när Oma kommer, men hon brukar behöva lite assistans, så det blir nog jobb fram tills pojkarna sover. Imorgon har jag dock mesta delen av dagen ledigt. Jag ska försöka ta mig in till Chicago för att se mig omkring lite :) Har ju fortfarande inte sett Chicago, trots att jag inte bor så långt ifrån.

Sen på söndag ska jag på ett eller annat sätt ta mig tillbaka till Madison. Fixa det sista och sen på måndag kommer Axel. Jess och pojkarna stannar här och väntar in honom. Det ger honom lite egentid med pojkarna och Jess utan mig,

och det ger mig tid att städa ur mitt rum så det kan bli Axels.

13 dagar kvar tills jag träffar Daniel igen ^^

Nä, nu går ögonen  i kors, så jag ska försöka vila lite innan pojkarna vaknar. Ha det så bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar