tisdag 27 augusti 2013

Varmt

Man ska ju inte klaga, men jag tycker att 32 grader i skuggan är lite väl varmt, speciellt klockan 20 på kvällen. Sitter just nu nere i vardagsrummet, här nere har vi AC så det är det ända rummet man kan vara i utan att svettas till döds. Som ni vet har vi varma dagar i Sverige också, men oftast så blir det lite svalare på kvällen, men så är inte fallet här. Tror fan att jag sover här nere inatt. Sover hellre lite obekvämt på soffan än i min sköna säng i en bastu.

Barnen hade dagis imorse, jag tog grannens hund på en promenad och när jag kom hem tog jag en kall dusch. Nu i eftermiddag så gick vi hem till Marta (de som äger hunden jag går ut och går med ibland. Hon har även AC i hela huset, så hennes hus var verkligen en fristad) Hon har en son som är ca 6 månader äldre än pojkarna, så de lekte fint tillsammans. När vi gick ut ur deras hus så var det som att stiga rakt ner i helvete. Det är så sjukt varmt. Igår var det härligt varmt, idag har det varit åskigt. Och vet ni? Det ska vara såhär vart resten av veckan ! Hej sömnbrist.

Haha, förlåt om jag klagar, men det är ganska jobbigt faktiskt. Men som det ser ut nu åker vi till sommarstugan till helgen. Och jag har ett par semesterdagar kvar att ta, så jag ska vara ledig lördag och söndag tror jag :) Vi får se hur helgen ser ut.
Nu: Mer Bones :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar