fredag 23 augusti 2013

minigolf

Idag bjöd Madison på en åskstorm lagom till frukosten. Äntligen var allt jag hade att säga, det har varit så fuktigt och varmt det senaste dagarna att jag skrikit efter hösten. Men efter ett par rejäla skurar i förmiddags så lättade det äntligen.

När pojkarna vaknade gav vi oss ut på jakt efter vattenpölar. Roligt hade vi, tills Jude hamnade på rumpan, och fick vatten in i stövlarna. De är vattentäta i alla fall, inifrån och ut också. När vi kom hem satte vi oss ute på verandan och njöt av att kunna andas luft istället för vatten. Vi lekte med duplo och bara chillade.

Efter maten mötte jag upp en svensk tjej som heter Irma för lite minigolf. Det ser ju inte riktigt ut som minigolfen hemma kan jag ju säga. Roligt var det, vann gjorde jag inte, men det trodde jag inte att jag skulle göra heller, haha. Här kommer lite bilder från dagen, sen ska jag kolla Bones och sen sova :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar