torsdag 8 augusti 2013

Ezandas överraskningsparty

För ett par dagar sedan så hade vi överraskningsparty för Ezanda. När hon kom ut i trädgården så stod vi där tillsammans med hennes värd-familj och några andra nära och kära. Det bjöds på tårta och mackor och vi badade tills klockan var 10. Det var 35 grader varmt i poolen så vi frös inte precis ;) En härlig kväll som bjöd på mycket skratt. Fast klart, samtidigt var det ju sorgligt, då det var ett goodbyeparty. Mina fyra favorit-tjejer åker hem/har åkt hem nu, så det är klart det känns, men vafan, snart åker jag hem jag också :)
Ezandas värd-familj har två toksöta hundar. Är inte så mycket för små hundar egentligen, men dessa var som två bollar av fluff som gick runt

Franzi (au-pairen som tar över efter Ezanda) och jag

Ezanda och Signe 

Laura och jag

Plask & lek ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar