lördag 10 augusti 2013

Tionde Augusti

Vi myser vidare här uppe i sommarstugan. Vi började dagen nere vid brygga, då det var soligt och ganska varmt, nu är det dock molnigt, så när pojkarna blir det en tur bort till lekplatsen tror jag. Mina två lediga dagar sov jag mer eller mindre igenom, jag var helt vansinnigt trött. Gissar att det hade med lingonveckan att göra, för den, tröttheten och värken knackade snällt på dörren igår. Skönt att veta att kroppen funkar och så, men det suger att det ska göra så ont.


Imorgon bär det av till Madison igen, vet inte hur dags vi åker, vet inte riktigt vilket jag föredrar egentligen, hem ska vi i alla fall. Veckan vet jag inte riktigt vad den bjuder på, pojkarna har dagis på måndag och onsdag mellan 8.30-11-30.

Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på hur lite tid det är kvar. Snart kommer Daniel igen, och då ska vi se allt från Las Vegas till Grand Canyon, och vi ska se NY och så Los Angelses igen :) Sen ska jag tillbaka till Madison, för att hämta mina väskor och säga hejdå, och sen, sen jävlar Sverige, då kommer jag hem !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar