onsdag 14 augusti 2013

En dag på museet

Klockan 9.20 tog vi bussen imorse, den stannade precis utanför museet så det var hur smidigt som helst. Efter lek och skoj så satte vi oss i en park och hade picknick. Mysigt och mumsigt. Det var två trötta pojkar som steg av bussen ca 20 min senare, och vi gick direkt hem och nattade dem. När de sen vaknade så rensade vi garderoben där nere, de fick pröva massa, så jag kunde se om det passade eller inte. När garderoben var i bästa möjliga skick så begav vi oss till lekplatsen.

När vi kom hem var Jess redan hemma. De satte sig och åt middag och jag gick upp och bytte om och fixade håret. När jag åter igen så någorlunda mänsklig ut körde jag till Applebee´s och mötte upp en svensk tjej som heter Irma. Hon är här som au-pair i två månader, så vi passade på att träffas medan hon är här. En mysig middag hade vi som vi avslutade inne i en affär som säljer märkeskläder till rabatterat-pris. Irma och jag ska förhoppningsvis hitta på något till helgen. Jag håller tummarna för lite hederlig shopping! :)

Åka buss :) 

Ett av "rummen" på museet.
Uppe på takvåningen som finns på museet.
 Ser ut som världens hippie, men vaknade med nackspärr, så att fixa håret var inte något jag prioriterade 
Nu ska jag sova, vi hörs med imon ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar