tisdag 13 augusti 2013

En morgondag med äventyr

Pojkarna hade dagis imorse precis som vanligt, efter att jag lämnat dem så körde jag till target för att köpa lite saker som de behöver ha när de börjar Pre-school. Kritor, limstift, muggar och sånt, allt måste man köpa själv. Skiljer ju ganska mycket från Sverige om man säger så. Nu i eftermiddag gick jag och pojkarna bort till lekplatsen, vi lekte och stojade, och de var verkligen på superbra humör.
Efter maten så gick jag bort till en bekant och lånade hennes hund, tog en härlig runda längst med sjön.

Morgondagen bjuder på äventyr, jag ska åka buss med pojkarna för första gången, vi ska tillsammans med en granne åka till museet och sen om vädret är fint ska vi ha picknick i en park. Sen på kvällen ska jag möta upp en svensk tjej som jag aldrig träffat förut och äta middag. Spännande!

Blir förhoppningsvis en tur till "the mall" också, H&M har fått in så mycket snyggt, bl.a. en handväska som jag är riktigt sugen på. Längesedan jag shoppade, så det ska bli kul att köpa lite nytt. Lite fina höstkläder har ju ingen dött av precis. Ett par mörkröda/burgundy färgade byxor är jag också riktigt sugen på, har kärat ner mig i den färgen för hösten.

Nu ska jag ta en dusch, vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar