torsdag 11 juli 2013

Valpar

Igår när vi körde in till stan berättade Carol att hennes grannar har 10 (!) valpar hemma hos sig, då deras hund fick valpar för ett tag sen. Vi kunde ju inte hålla oss borta, så i förmiddags gick vi bort om och kolla in dessa små underbara labradorer. 2 bruna, 2 beigea/gula och resten var svarta. OH MY GOD vad söta de är. Jag dog lite, det behöver jag väl inte förtydliga precis. Hade det inte varit för alla myggen hade jag stannat bra mycket längre.

Jag började jobba lagom till lunch idag. Jag såg till så att pojkarna fick mat i magen, och sen såg jag till så att de somnade, och det var som vanligt inga större problem :) När pojkarna vaknar tänker jag ta ner dem till bryggan så vi kan plaska lite i vattnet och så. Jag tycker ju som många vet att det är minst lika roligt som dem ^^, haha. Bjuder på några bilder på valparna, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR vad söta de är :)


2 kommentarer: