fredag 19 juli 2013

Tack kära bröder

Har precis dukat och sitter nu och väntar på att middagen ska bli klar. Idag blir det pasta och köttfärssås. Mums! Jag är faktiskt riktigt hungrig.

Jag började jobba klockan 7.30 idag och jobbade till 11.30. När jag jobbat klart åt jag lunch och sen åkte jag bort till "camp" där de har fritt wifi för sina gäster, jag smög in och såg till att jag såg ut som om jag hörde hemma där och sen lånade jag deras wifi så jag kunde skypa med mamma. Fick även snackat med mina kära bröder. Richard sa rakt ut: Jag är så stolt över dig, och fan vad det kändes bra. Krischan höll med och sa att jag var modig som gjort detta, som gör detta och som snart klarat av ett helt år. Tack kära bröder, det värmde mitt hjärta.

Imorgon jobbar jag hela dagen, eller, mellan 8-17, det tycker jag är hela dagen, haha, men dagarna går fortare här. Vi är nere vid sjön ofta och mycket, och pojkarna är riktigt trötta när det är dags för naps, och det är väldigt skönt.

De andra 7 som varit här sen i måndags, har nu åkt hem och jag har äntligen fått tillbaka min "grotta" (mitt rum utan fönster) och jag kommer sova som en sten inatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar