onsdag 17 juli 2013

Lagom arbetsdag

Jag började inte jobba fören klockan var 11 idag, men jag vaknade klockan nio och var så kissnödig att jag trodde att jag skulle dö haha. Efter en god frukost gick jag ner till de andra vi vattnet och började min arbetsdag där. Efter ett tag så var det dags för pojkarna att äta lunch och sen sova. Medan de sov kollade jag på film med de lite äldre barnen, och Amanda. Trassel fick det bli idag, mysigt :)

När pojkarna vaknade så åt vi lite snack och sen var min arbetsdag över. Vi gick ner till vattnet igen och jag prövade att åka "tube" det är som en stor simring som hänger efter en båt. Vet inte vad det heter på svenska, men roligt var det. På slutet gled den ut längre än vad Dave trodde dock, och det höll på att kosta mig min fot, haha, men det gick bra.

Har även kört vattenskoter. FAN VAD ROLIGT. Ska testa vattenskidor en av dagarna också.
Nu: Middag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar