måndag 15 juli 2013

En ledig söndag

Min lediga dag har gått på tok för fort. Jag sov till 9 sen låg jag och drog mig och somnade om och sov till halv 11. Jag gick upp och gjorde frukost som jag sen packade med mig ner till bryggan. Satt och läste, låg i vattnet, fångade småfisk (som jag släppte iväg igen) lyssnade på musik och bara njöt av att göra ingenting. Vid 2 gick jag upp till huset, duschade av mig och sen gick jag in på mitt rum och kollade lite bloggar och tog sen hand om lite tvätt.

Efter att tvätten var klar så gick vi ner till bryggan igen, allihopa och njöt av en härlig eftermiddag, åkte båt, Amanda åkte vattenskidor och en sån cirkelsak. Ska nog testa jag också, gjorde inte det idag, inte något av det, var inte på humör. Känner mig lite nere just nu, har inte riktigt lust till något, och när jag väl gör något så blir det inte riktigt som jag vill...

Imorgon kommer det bli fullt hus, sammanlagt kommer 7 personer hit, och vi kommer då vara 14 pers. Hej och hå. Jag och Amanda flyttar in till grannen ( vi kommer sova där då rummen i detta huset inte räcker till alla) De stannar tills på torsdag, sen blir det förhoppningsvis lugnt och skönt igen :)
Har ingen smink på bilden, men det får ni leva med! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar