söndag 14 juli 2013

Mera mygg

Och så var det kväll igen. Jag har varit i USA i över 9 månader. Galet! Nu är det inte så länge kvar tills jag kommer hem, men det är en del som ska hinnas med innan dess, så 4 månader känns hyfsat överkomliga faktiskt.


Idag var det åter min tur att gå upp med pojkarna. Vi lekte, gjorde pannkakor och tog det allmänt lugnt faktiskt. Klockan 2 var min dag över, så jag och Amanda åkte in till stan och shoppade lite. Mest mat till hushållet, och så lite smink till Amanda. Efter maten idag, så bestämde jag mig för att ta en promenad. Jag ville testa mina nya skor som jag köpt (riktiga gympaskor, kryss i taket till mig, mina gamla var ca 8 år gamla, så man kan väl säga att det var dags) men att ta en promenad vid 7 mitt i skogen var ingen bra ide, det blev en kort springtur (ifrån alla mygg) När jag kom hem så övertalade jag Amanda att gå ner och simma med mig. Sagt och gjort, så nu sitter jag här, nyduschad, ny-simmad och något uppäten av mygg, men det är ganska okej faktiskt. Imorgon är min lediga dag, och jag planera att spendera dagen i solen, så jag kan få lite färg på kroppen. Är jag nere vid vattnet, så är jag ju i vattnet, och då är det svårt att bli brun, men skam den som ger sig. Ska nog köra lite vattenskoter i morgon också, mest för att jag kan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar