tisdag 9 juli 2013

sol, bad och mycket kryp

Pojkarna bestämde sig för att vakna vid 06.00 idag, så vi gick upp och kollade på lite tv och sen åt vi en god frukost. Vi lekte sen en bra stund och efter ett tag bestämde vi oss för att gå en promenad. Men vi hann inte gå långt fören myggen attackerade, så vi sprang hem igen. Vi lekte vidare och åt sen lunch. När jag nattat dem så åkte jag, Amanda och Dave in till Lac du flambeau och handlade lite.

När vi kom hem så spelade jag och Amanda lite kort och lade ett pussel och sen gick vi ner till sjön för att bada. Vi var där nere tillsammans med de andra i hushållet i säkert två timmar. Badade, solade, åkte båt och bara myste i det fina vädret. Jag fick pröva att köra båt också, fick till och med "parkera" den. Det gick inte på första försöket, men andra gången gick det desto bättre :)

Nu har vi ätit middag och det börjar kännas att man varit igång sen 6 i morse + att man badat och varit igång hela dagen.

Har inte tagit några bilder idag, då jag inte ville ta med den ner till bryggan, får se hur det blir imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar