måndag 8 juli 2013

Lakehouse

(detta inlägg skulle kommit upp för ca 12 timmar sedan, men precis efter jag skrivit klart det så gick strömmen, så det kommer nu istället)
Ligger just nu i min säng och lyssnar på regnet och åskan utanför. Det tog nästan 5 timmar att köra hit, med ett mat stopp och ett blöjbyte stopp. Men nu är vi här, och det är helt fantastiskt. Det tar alltid ett tag att tömma bilen och så plus att vi hade med sängar till pojkarna som skulle installeras i deras rum. Inga mer spjälsängar här inte! :) Först klockan sju åt vi middag, och efter maten så gick jag, Amanda och Jess ner till sjön och tog oss en simtur. Vattnet är minst 25 grader varmt, jag brukar annars uppskatta när vattnet är lite kallare än så, då jag verkligen vill att det ska svalka, men med 32 grader varmt och otroligt hög luftfuktighet så var 25 grader väldigt lagom.

Imorgon är det min tur att gå upp med pojkarna. Vi ska äta frukost och njuta av det faktum att vi faktiskt är här. Ta in lugnet och stillheten. Fan vad härligt :) 
Här i detta rum sover jag, det har inga fönster, och kallas därför för grottan. Skitmysigt :)

Det var så fuktigt i luften igår, att mitt objektiv blev helt immigt, men bilderna blev ganska coola faktiskt

På bilden ser ni Amanda, ca 5 min efter att bilden är tagen var vi alla i vattnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar