onsdag 10 juli 2013

Regn hos mig

Det har regnat mer eller mindre hela dagen. Jag vaknade runt 10 men bestämde mig efter en god frukost att gå ner och lägga mig i sängen igen. Började läsa en ny bok och bara slappade tills klockan 2 då det var dags att ta upp pojkarna. Då vädret var så tråkigt kändes dagen lång. Det ÖSregnade, så att gå ut var verkligen inte ett alternativ. Men vi målade lite, byggde några pussel och så.

När klockan slog 5 var min arbetsdag över och jag gick åter ner och läste lite. Medan vi åt så klarnade det upp lite, så vi bestämde oss för att ta en tur med båten. Amanda och jag bytte om till badkläder innan vi gav oss av, så när vi kom tillbaka till land så hoppade vi i plurret. Tog massa bilder och sen simmade vi ett tag.









Imorgon är det min tur att gå upp med pojkarna igen, så jag ska snart sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar