onsdag 10 juli 2013

4:e Juli

Jag har en del saker som jag inte har hunnit blogga om ännu, men nu medan pojkarna sover och jag fortfarande jobbar så har jag ju all tid i världen så tänkte därför slänga upp lite inlägg nu.
Så: 4th of July. Amerikas nationaldag typ firades hemma hos Signe med hennes familj. Det fanns mat och efterrätter i överflöd, alla var väldigt casual och man satt mest och nöjt av det fina vädret och umgicks. Signe och jag placerade oss på en filt på gräset och snackade om allt medan himmel och jord. Tydligen så har man ingen särskild mat (det har ju faktiskt inte vi heller för den 6 Juni) utan man äter lite olika, men då det är mitt i sommaren så är det väldigt vanligt att man grillar och sen äter ute.

På kvällen gjorde barnen (haha, jag vet, 3 10 åriga flickor fick göra upp en brasa i sandlådan, varför inte liksom) en brasa där vi sedan grillade marshmallows och njöt framför. Vi hade även choklad och kex, så vi gjorde smorse. Mums :)

En riktigt härlig dag, och bättre väder kunde vi inte haft.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar