tisdag 23 juli 2013

Kyligt

Tänkte blogga igår kväll men internet fungerade så dåligt att jag gav upp efter ett tag. Jess är i Madison nu, hon behövde åka och jobba ett par dagar. Så just nu är jag "högsta hönset" vad gäller pojkarna och jag måste säga att det går väldigt bra. De undrar då och då var deras mamma är, men jag möter dem med en motfråga: Var är mamma? och då svarar de att hon är i Madison och jobbar. De har koll på läget de där pojkarna.

Vädret är lite sämre denna veckan, det blåser och det är inte mer än 17 grader. Men det är härligt att vara här i alla fall. Det finns ett lugn som infinner sig i kroppen när man är nära vatten på detta viset, så är det i alla fall med mig.

Förhoppningsvis blir det lite varmare i eftermiddag så att vi kan bada med pojkarna, det är det bästa, roligaste och lättaste sättet att trötta ut dem så de somnar gott på kvällen.


Lite färg på nosen har vi fått, alla tre :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar