söndag 21 juli 2013

En ledig dag

Idag vaknade jag inte fören klockan var 11, förutom en kissepaus vid 7 så sov jag verkligen som en stock. Efter frukost så åkte jag och Amanda in till stan. Vi gick i lite småaffärer och så åkte vi och handlade mat till hushållet. När vi kom hem så var det min tur att testa vattenskidor, men det var ingenting för mig. Jag är inte tillräckligt stark, så jag kan inte hålla mig uppe, utan flyger bara framlänges när båten ökar hastighet. Har sjukt ont i händer och armar nu då jag verkligen försökte. Men, men, nu har jag testat i alla fall.

Efter mitt misslyckande så gick jag upp och fixade middag. Majs-suffle med skinkstek och salsa. Och så en härlig sallad till. Smakade smaskens om ni frågar mig :) 

Har inga stora planer för kvällen, men jag är helt vansinnigt trött. Amanda och jag köpte ett pussel idag, så vi kanske börjar bygga lite på det, annars vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar