onsdag 24 juli 2013

Gårdagen

Gårdagen gick fort. Oma gick upp med pojkarna, så jag började inte jobba fören 8.30. Efter en härlig frukost så lekte vi både inne och utomhus fram till det var dags att äta lunch och sen sova. När pojkarna somnat så gick jag ner till vattnet och tog lite bilder och slappade. När pojkarna vaknade tog Amanda ner dem till vattnet och vi "fiskade" och lekte. Efter ett tag kom Oma och Opa ner också, Amanda åkte vattenskidor och jag åkte tube igen. Dock en annan tube denna gången, den var större och inte lika rolig, för man känner inte vattnet på samma sätt. 
På kvällen så hjälpte jag Oma med maten medan Opa lekte med pojkarna. Det var en härlig dag, pojkarna är på bra humör och gråter väldigt sällan, skrattar mycket och de känns trygga. De frågar efter sin mamma då och då, men det är ju helt försåtligt. 

När jag nattat pojkarna så gick jag och Amanda ner till vattnet för att ta lite bilder, men det var för mörkt, så vi ska försöka igen imon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar