fredag 26 juli 2013

Ett par lediga dagar

Fick idag och imorgon ledigt då jag sov med pojkarna natten till igår. Gårdagen gick bra, natten gick bra också, jag sov inte så gott, men jag är inte van vid att vara ansvarig på natten, så jag sov väldigt lätt och vaknade ofta. Men klockan 8 tog Amanda över och jag sov sen till ca 10 tiden. Det var en härlig dag igår, det har de flesta dagarna varit här faktiskt, speciellt de dagar när Jess inte varit här, pojkarna lyssnar bättre då, för de vet att ett nej är ett nej med mig.

Jess kom tillbaka från Madison igårkväll. Och jag fick som sagt ledigt både idag och imorgon. Idag så började jag dagen med att läsa lite, sen gick jag ner till sjön och simmade. Upp till huset och duschade och sen bar det av till stan med Oma. Amanda fyller år imon så jag köpte lite saker till henne och lite till mig inför helgen.

Just nu ligger Amanda och jag inne i hennes säng och bara slappar. Vi var nere och simmade en omgång till nu precis och nu väntar vi på att maten ska bli klar. Vi får se vad kvällen bjuder på, morgondagen bjuder på tårta i alla fall, och förhoppningsvis ett samtal till en prins på Dälperöds slott, som också fyller år imorgon 

Slapp på hög nivå

Sminkfri och ganska bekymmerslös faktiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar