tisdag 2 juli 2013

Juli

Och så var det plötsligt Juli. Helt underbart om ni frågar mig. Det kommer dock vara stundvis tungt denna månaden, men det är jag mentalt förberedd på. För första gången kommer jag missa Sixtens födelsedag, och det gör obeskrivligt ont. Min lilla fis fyller 5, och jag kommer inte ens vara där. Usch, men fan vad jag kommer ta igen missad tid när jag kommer hem. Anna och Christian, ni kommer få ringa och boka tid med Sixten, istället för tvärt om ;)

Var i Chicago i helgen, hos "Oma" & "Opa". Badade i deras pool, åkte till en lekplats och vi hann även med en supersnabbis till Ikea. Så nu har jag skorpor, lingonsylt, fläderblomsaft och god ost. Mums. Nu ska jag tvinga med mig Amanda på en promenad och ikväll ska vi se Breaking Dawn part I




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar