fredag 28 juni 2013

Älskade fina du

Usch, tung kväll. Bra dag, men nu ikväll känns det tungt. Har massa hemlängtan denna veckan, vet inte varför. Fast det är ju klart, det har snart gått 9 månader. Världens finaste Felix ska döpas i helgen. Hade så önskat att jag hade kunnat vara där, men det är sorgligt nog mycket som jag missar i år. För mycket känns det som ibland.

Och fy vad jag saknar min Hivi. Älskade fina Hivi. Jag kan berätta allt för dig, och du dömer mig aldrig. Du skrattar med mig istället för åt mig om jag gör bort mig. Du är en av de få av mina vänner som faktiskt uttryckt i ord att du saknar mig. Kom på att du är en av de få som faktiskt är min vän överhuvudtaget. Vår vänskap känns ömsesidig. Den kommer inte bara från ett håll. Jag saknar dig så att det värker i mitt hjärta. Jag flyttar in under din säng i slutet av oktober/början av november, och sen blir du aldrig av med mig igen. Tack för att du finns, tack för att du saknar mig och stort tack för att du är helt jävla skitbra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar