onsdag 3 juli 2013

En solig tisdag

Började inte fören klockan 9 idag, då Amanda tog morgonen med pojkarna. Hann med att skypa lite med en snabbis, vi har en hel del att planera, men just nu känns dagarna inte långa nog för att hinna med allt.

Pojkarna och jag tog en promenad i morse, och sen lekte vi på baksidan fram tills lunch. Under deras nap så tvättade jag och passade även på att skypa med mamma. När de vaknade gick vi till grannen och sen gick vi tillsammans bort till en lekplats. När vi kom tillbaka så lekte vi än en gång på baksidan fram till att Jess kom hem.

Efter maten så gick jag och lånade grannens hund och sen gick hon och jag en lång runda. Nu kollar jag lite vänner, och ska snart sova. Bjuder på några bilden ifrån igår när vi var på Zoo.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar