tisdag 18 juni 2013

Lite nytt

Det gick bättre på dagis idag, vilket var skönt. Eller förskolan ska jag säga, det är väl mer korrekt, men jag gillar ordet dagis, det låter barnvänligare och det går fortare att skriva så Dagis.
Pojkarna hade en bra dag och vädret vart helt underbart, närmare 30 grader. Efter lunch och nap så lekte vi i trädgården, kissade på buskar (barnen stod för den biten, inte jag) och blåste såpbubblor.

När min värd-mamma kom hem så åt vi middag och sen hämtade Alina mig och vi körde till ett köpcentra för att shoppa lite. Kom hem med tre nya saker, en söt volangtopp som jag inte hittade någon bild på, och så tröjan och klänningen som ni ser på bilden. Klänningen prövade jag mest på skoj, då det inte riktigt är så "jag" men jag blev helt förälskad i den, så den fick följa med hem.

Nu somnar jag snart, helt galet trött. Godnatt på er mina fina 

2 kommentarer:

  1. hej
    hitta du ingen snyggare t-shirt
    Dom har ej stil
    Kram från den gamle

    SvaraRadera
  2. Men tack pappa, vad snällt. Du vet ju förstås allt om mode ?!

    SvaraRadera