måndag 17 juni 2013

Två mysiga kvällar

Jag har haft två supermysiga kvällar med mina tjejkompisar. Igår mötte vi upp hemma hos Alina, och idag så kom Sigen och Alina hit och vi tog pojkarna till en lekplats och vi hade det supermysigt. Hem och lämna pojkarna (då jag slutade jobba) och sen körde vi ner till ett ställe som ligger precis vi sjön. Vi mötte upp två andra tjejer, åt middag, vattenmelon och glass. Det var så vackert där nere vid vattnet när solen gick ner. Helt magiskt var det.
Jude, Mimmie & Theo
Super-Nanny
Jag och Alina
Helt magiskt vacker utsikt
Min vackra Signe och jag

Nu ska jag sova, jag har en lång dag framför mig imorgon. Hoppas ni har det bra där hemma, och tänker på mig då och då. Jag sakar er så otroligt mycket. Ni anar inte 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar