tisdag 14 maj 2013

McKee Park

Började dagen med att åka till en stor lekplats där jag mötte upp två andra au-pairer. Ganska roligt att de båda har tvillingar också. Efter mycket lek och picknick så körde jag och pojkarna hem och jag la dem för deras nap. Passade på att packa upp deras saker och fixa lite tvätt, diska och fixa lite sen kollade jag på ett avsnitt Vampire Diraries medan jag åt lunch.


Väckte pojkarna vid två tiden och vi åkte och fick bilen tvättad, sen körde vi till Target. Köpte lite saker inför min semester, men även lite mat och så inför veckan som kommer.

Imorgon när barnen är på dagis ska jag åka och få fötter och naglar fixat, Alina och Signe hakar på de med ^^,

Nu ska jag sova, har en lång dag framför mig imon, eller långa dagar framför mig ska jag väl säga då jag har en del att stå i innan jag åker. Jag måste fixa all tvätt, packa (jag har inte ens börjat ännu, PANIK) städa toaletterna, fixa mitt rum så att Jess föräldrar kan bo här medan jag är borta, fixa pojkarnas rum, tvätta sängkläder och byta en matta i mitt rum och så fortsätter det... Så vet inte hur uppdateringen blir, men jag ska göra mitt bästa.

Stort tack till mamma för mitt födelsedagskort och till Bosse och Ing-Marie för mitt kort + lotter, vann minsann 60 kr !

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar