lördag 18 maj 2013

Los Angeles

Åååååååhhh, fan vad underbart vi har det. Förlåt om jag låter dryg och osvensk med alltså det är så sjukt härligt att vara i LA, och inte med vem som helst utan med Daniel :)

Kom till hotellet runt 23.00 tiden igår. Daniel sov redan, men vaknade när jag klampade in med två stora resväskor. Daniel var sjukt trött då han varit uppe i ca 24 timmar, så han somnade ganska fort. Det tog ett tag för mig att somna, men när jag väl somnat så sov jag som en sten :)

Vaknade ganska tidigt i morse och vi tog en promenad, följt av frukost på starbucks och sen mer promenad. Vi åt en god lunch och sen gick vi tillbaka till hotellet och spenderade lite tid vid poolen. Vi gick sen ner och fräschade till oss lite och gick sen ut för att äta middag. Det tog oss ett tag att hitta ett bra ställe, men stället vi tillslut hittade hade god mat till ett bra pris, så helt värt det.
Uppe på takterrassen 
En vit Daniel, nu historia ;)
Mina LA-nails 

Imorgon böjar vi dagen med att åka på en tour. Ska se lite kändis hem och även hollywood skylten :)
Sov sött mina fina, eller godmorgon är det ju snart för er. Det är ju 9 timmars tids-skillnad istället för sju nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar