söndag 12 maj 2013

Jag har gått och blivit med...

....SystemKamera :) Min kära värdfamilj köpte en grym kamera-väska till mig och ett minneskort, och jag köpte kameran. Äntligen kan jag bara säga, det var för sjutton på tiden!

Jag har haft en fin födelsedag. Familjen kom insjungandes med frukost på sängen i morse. Jag fick två olika kitt. Ett med schampo, balsam och tvål mm och ett med en filt och en uppblåsbar nackkudde. De hade min resa till LA i åtanke och det var väldigt uppskattat.

När jag jobbat klart så skypade jag med Daniel, och även med Anna. Vackra underbara Anna, vad jag saknar dig, och hela din underbara familj!

Efter att jag snackat med Anna så ringde jag upp Daniel igen. Innan vi la på så sa jag: Vi ses på torsdag, och hur sjukt är inte det, att ens kunna säga det till någon hemifrån?! Haha, de små sakerna i livet man lär sig uppskatta.

ser ni denna killens ögonfransar eller? Avis.nu

Pott-träningen går framåt, och intresset är stort, då och då ;) 

En tvättbjörn kom förbi för att önska mig grattis också, inte så illa ;)
Min fina tårta som "Oma" gjort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar