lördag 11 maj 2013

Min födelsedag

Nu är det min födelsedag, eller i alla fall hemma. Här är klockan inte mer än 17, så det är fortfarande fredag. Just nu sitter vi i Chicago och kollar på Elmo. Vi började dagen på Play and learn, och hade roligt precis som alltid, dock hade det brandövning, så jag tog ett barn under var arm och gick upp för trappan, och det var blött ute, så jag ville inte sätta ner dem heller. Haha, trött i armarna.nu men det gick bra, trots ett vansinnigt högt brandalarm så höll pojkarna humöret uppe !

Vet inte riktigt hur morgondagen ser ut, idag ska vi äta en god middag och bara njuta av lugnet. Jag ska försöka sova tidigt då jag är väldigt trött.

Hoppas ni får en bra lördag, och bada i havet för mig, för det kommer jag inte kunna göra. Jag är för långt ifrån havet. Första gången på 10 år som jag inte badar i havet på min födelsedag, men det har varit många första detta året! Älskade vackra hav, vi ses om ett par dagar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar