torsdag 2 maj 2013

Maj ?!

Vad fan hände liksom. Maj är redan här, tillåt mig att vara chockad! Hahaha, det kändes som om det var igår som jag sa att det var 75 dagar kvar till min semester, och nu är det bara två veckor kvar.

Maj kom till Madison med sol och värme, igår och idag har vi haft mellan 25-30 grader och strålande sol så de senaste dagarna har spenderats utomhus. Ikväll ska det bli lite kallare och det ska regna några dagar framöver, men det är ganska skönt faktiskt. Tro det är bra för pojkarna också, att vi tar sommaren lite och lite, att gå från 5 plus till närmare 30 på bara ett par dagar är lite överväldigande.

Har lite saker att fixa innan jag tar semester, bla att köpa en kamera :) Ska försöka göra det i helgen. Imorgon blir det lunch tillsammans med ett par andra au-pairer medans pojkarna är på dagis :)

Nog kom Maj med sol alltid, har även lyckas bränna mig på framsidan av benen för första gången i mitt liv.


2 kommentarer:

  1. Kram på Dej
    'Njuttttttt av värmen
    Här har dom lovat --------4.gr kallt inatten mellan torsdag fredag.

    Kram från din Pappa

    SvaraRadera
  2. Det gör jag, så mycket jag kan, men just nu får jag vila lite från solen, vilket mina axlar är ganska glada för. Saknar dig, Kram ♥

    SvaraRadera