fredag 26 april 2013

Krokus och ?

Barnen hade dagis idag, så jag passade på att skypa med mamma, Emma och Daniel. Mamma mådde som förväntat och grannarna håller bra koll på henne. Ser till så att hon sköter sig. Stort tack till dig Vella för att du alltid ställer upp för oss, och hjälper oss med allt från blommor till Elvis. TACK ! 

Min semester börjar närma sig, sjukt, jag ska till LA. Vem trodde det liksom. COOLT. Och jag ska äntligen få träffa Daniel.

Våren håller i sig. Idag var jag ute i t-shirt. Solen värmde i ansiktet och barnens humör håller sig på samma härliga nivå som vädret. När vi kom hem från dagis idag så var Oma och Opa här, och pojkarnas glädje spred sig i hela kroppen. Vi spenderade eftermiddagen på en lekplats, vi gungade, åkte rutschkana och njöt av vädret och sällskapet.

Imorgon börjar vi dagen med Play & Learn, sen har jag eftermiddagen fri. Alina hämtar mig och jag ska sova hos henne. Vi har vår spanska-klass mellan 9-15 och sen ska vi njuta av det förhoppningsvis underbara vädret. Alina kör hem mig igen på lördagkväll och sen på söndag ska jag jobba.


Trevlig helg ! :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar