fredag 3 maj 2013

2 veckor kvar

Sitter i sängen och hör hur regnet droppar utanför mitt fönster. Första kvällen denna veckan som det är skönt  och svalt i mitt rum. Har ny färg på naglarna igen, denna gången blev det lila. Det har jag aldrig haft, någonsin, men det funkar förvånansvärt bra med det mesta faktiskt. De är lite längre än vad jag brukar ha dem, övar upp mig för semester ;) haha, men det går faktiskt bättre än jag trott med allt jag behöver göra. 

Vid denna tiden om två veckor sitter jag på ett flyg på väg till Los Angeles. Sjukt, jag kan inte förstå det, det är fullständigt surrealistiskt ! AAAAAAAA ^^, 

Stort tack till Emma och Vella som håller koll på min busiga mamma därhemma. Saknar er ! 

Nu ska jag se ett avsnitt Private Practice innan jag ska sova, bjuder på ett par bilder från när vi var på Zoo med Alina igår 
Tigern var framme och hälsade
Tänk så få noshörningar det finns kvar. Mina framtida barn och barnbarn kanske aldrig ens får se en. Blir som om när någon visar en bild på en mammut eller nått. Sorgligt.



2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!

    Värmen har oxå kommit till Österlen. Skönt att man nu kan vara ute o få lite värme och färg på "nosen". E det inte så att du min vän fyller år nu i dagarna!? Vill ge dig en stor kram och ett stort grattis.
    Kram AnnaLena

    SvaraRadera
  2. Hej ! Åh vad härligt, vet att du kämpade med den låååååånga vintern. Visst är det så, 11 maj för att vara exakt. Tack kära du!
    Kram

    SvaraRadera