måndag 6 maj 2013

Älskade Maj

Gårdagen var helt underbar. Jobbade en stund på förmiddagen och sen kom Alina och hämtade mig vid 3 tiden. Vi åkte och mötte upp Signe vid ett ställe som kallas Picnic Point. Det är lite som en halvö som går ut mitt i sjön, men den är inte mer än ca 30 meter bred. Vi fotade lite och njöt av att det var varmt och skönt. Vi åkte sen till en tysk restaurang och åt middag. Satte oss ute och njöt än en gång av värmen. Signe och Alina avslutade dagen med en glass och sen körde Alina mig hem.





Förmiddagen idag spenderades på Zoo tillsammans med pojkarna. Lagom varmt och nästan alla djuren var ute. Har inga stora planer för eftermiddagen ska försöka hålla oss hemma en stund i alla fall så vi kan köra rejält med pott-träning :) 



5 dagar kvar tills min födelsedag. En dag som kommer spenderas hemma hos pojkarnas mormor och morfar. Än så länge har jag inget planerat, vet bara att jag ska jobba en stund på förmiddagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar