fredag 5 april 2013

Tack, TACK !

När jag gick ut och skulle ta in posten idag så låg där ett stort väldigt grönt paket och väntade på mig. Kollade direkt in baksidan och såg att det var från skogsbacken. Mina kära kollegor har minsann inte glömt bort mig! Jag fick massor med godis, knäckebröd, ballerinakex mm. Åhhh :) Tack kära ni, det betyder så mycket. Sitter och käkar godis i detta nu. Mums !

Ni ska veta att jag tänker på er ofta. Och på hur tacksam jag är att ni fick mig att trivas så bra med mitt första "riktiga" jobb. Jag längtade många gånger till att gå och jobba, och tackade Ja till jobb så ofta jag bara kunde. Och jag kände mig välkommen när jag kom upp till förskolan. Trots att jag "bara" var vikarie, så kände jag mig som en i gänget.

Hoppas ni har det bra där hemma, all underbar personal och alla underbara ungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar