tisdag 16 april 2013

Jeff Dunham

Igår var jag och Alina och såg Jeff Dunham live. Vi skrattade så att vi grät båda två. Vi hade inte jättebra platser, men de hade en jättestor skärm uppsatt, så vi såg bra ändå, och ljudet var bra, och det är ju det viktigaste. På ena bilden ser ni hur högt upp vi satt. Det ser tomt ut på bilden, men det var helt fullsatt när showen började. 

Hela helgen var trevlig. Det var skönt att vara "hemifrån" en helg, stänga av allt lite. Nu är jag extra tacksam då båda pojkarna är sjuka, och jag behövde all energi jag kan få. När de är med mig själv är det inga problem, men så fort deras mamma kommer hem så bara gnäller de. Jobbigt. Ligger och kollar på lite private practice nu, och sen ska jag sova. 

Hemma är det mammas födelsedag, så slänger in ett grattis redan nu, Grattis mamma, hoppas du har en fin födelsedag ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar