fredag 12 april 2013

Filmkväll

Förra helgen var jag och Signe hemma hos Alina för en filmkväll. Vi gjorde egna pizzor och kollade på "trassel" och "Friends with benefits". Trassel hade jag sett en gång förut, men gillar båda filmerna väldigt mycket faktiskt. Mycket skratt och mycket glädje. Har massa bilder ifrån den kvällen, så slänger upp ett par. Nu är klockan lite över halv 11 här, och jag ska se till att komma i säng. Imorgon börjar jag jobba klockan 8. Jobbar sen till 10 är ledig en timme då pojkarna ska iväg på äventyr med mormor, de ska åka tåg. Tror de kommer älska det, håller en tumme. När de sen kommer hem igen runt 11 tiden ska jag fixa lunch till dem och natta dem, sen är min arbetsvecka avklarad. Men vi ska inte åka hem från Wood Dale fören imorgon kväll. Sen hinner jag bara hem, byta väska (har en färdigpackad väska i Madison) sen kommer Alina och hämtar mig. Hoppas ni får en bra helg, får se hur mycket/lite jag hinner blogga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar