måndag 8 april 2013

Härlig söndag !

Dagen idag har varit väldigt trevlig. Vaknade tidigt, tog en promenad och sen hem och åt frukost. Tog en dusch och fixade mig lite, sen skypade jag med mamma och Emma. Efter det så bar det av på au-pair möte.

Efter mötet gick vi stället precis bredvid där de säljer smoties och frozen yoghurt. Ett gäng av oss stannade sen kvar ute, bara hängde vid Signes bil och njöt av solen och värmen. Vi satt där i säkert två timmar. Vi körde till en stoooooooooooor mataffär. Ta typ coop i simrishamn x 10. Haha, man kan lätt gå vilse där inne, men de har öppet dygnet runt, så inlåst blir man inte i alla fall.

Vi drog sen vidare till en indisk restaurang. Det var första gången jag åt indisk mat. Helt okej, men ingen favorit. Jag föredrar italienskt so far ;) Restaurangen var ganska "fancy" så gjorde bort mig ganska ofta, det gjorde vi allihop. Haha, servitören skulle lägga servetten i knäet på en, och vi fattade inte det, så det blev lite tokigt. Hahaha, men kul att prova något nytt.



Det vart så härligt väder och varmt idag, så när jag kom hem tog jag ännu en promenad. Jag gick ner till sjön, det var ett tag sen jag gick åt det hållet, då det blåst så kallt där nere den senaste tiden. Men idag var det riktigt härligt. Nu ska jag kolla på Private Practice och sen sova. God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar