torsdag 11 april 2013

En onsdag

Fick lite sovmorgon idag. Började inte fören 8.15 idag. Jag åt då frukost med pojkarna och sen åkte vi till biblioteket. Vi kollade in lite böcker och lekte med tågen som de har där. Vi åkte sen hem och åt lunch, sen satte jag pojkarna i soffan framför en film medan jag packade det sista. Packade in väskor, barn och värd-mamma i bilen och sen bar det av till Chicago. Hem till "Oma" & "Papa" (mormor och morfar) Jag körde faktiskt hela vägen. Lite över två timmar tar det och det är motorväg hela vägen.

Vi ska stanna här tills fredag kväll. Jess ska delta i en stor konferens här i veckan, det är därför vi är här. Förhoppningsvis hinner jag ta en tur till Ikea medan vi är här. Det hade varit roligt. 

Idag har jag sett både en pungråtta och en tvättbjörn. Det är intressant att se skillnaden på "vildliv" hemma och här. Nä, nu ska jag göra mig klar för att sova, det är min morgon med pojkarna imorgon.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar