tisdag 23 april 2013

Förlåt

Förlåt för lite dålig uppdatering, men jag har haft att göra + att jag åkt på en förkylning. Men nu mår jag bättre igen, pojkarna mår bättre igen och våren är på väg.

Gårdagen var helt underbar. Det var ca 20 grader varmt och pojkarna var på strålande humör. Vi började dagen på zoo. De hade äntligen öppnat den stora lekplatsen som finns där. Jag och pojkarna hade hur roligt som helst. Theo har blivit lite rädd för lekplatser igen, så han håller sig till de "lättare" sakerna, så honom behöver jag inte oroa mig för, Jude däremot är helt orädd och vill pröva på allt så där får man hålla ett extra öga.

Efter lunch och barnens nap så gick vi ut i trädgården och lekte. Barnen behövde inte ens ha jacka på sig. Helt underbart. Vi tröttnade ganska snabbt på trädgården och gick bort till en lekplats istället. När vi kom hem så ritade vi med kritor utomhus. Mer eller mindre hela dagen spenderades utomhus, och idag, när madison bjuder på molnigt kallt väder är jag extra tacksam för det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar