onsdag 24 april 2013

Många Grattis!

Idag säger vi grattis till Anna, Christian och mormor. Jag hoppas att ni alla haft en helt underbar dag i vårsolen.

Pratade precis med familjen Grothusen, och det är ju inte klokt vad jag saknar dem. Inte visste jag att saknad kan göra fysiskt ont.. Men allt var bra med dem, alla fyra. Det är också märkligt. Att där finns en bebis i familjen, som jag inte ens har träffat. En galet söt liten Felix ! Jag är så glad för deras skull, och önskar så att jag var där.

Här i Madison är det soligt. Pratade med Krischan innan, mamma är hemma från sjukhuset och vilar snällt. Ibland kan den gamla tanten uppföra sig ;)

Nu ska jag väcka pojkarna, och sen ska vi åka till Zoo. Vi var där i måndags, men det bryr inte jag mig om, för vi älskar det allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar