måndag 18 februari 2013

Tillbaka igen

Vi kom tillbaka till Madison vid 17 tiden igår, sen tömde vi bilen, åt mat och sen chillade jag resten av kvällen. Jag hade en jättetrevlig helg, den gick lite väl fort bara, men så kan det bli ibland. Som kallast hade vi 26 minusgrader, och det var lite väl kallt för min smak så det är skönt att vara tillbaka i Madison. Här har vi idag 4 plus och lite moln, men solen kommer igenom då och då. 

Idag ska vi till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker, samt låna några nya. Jag har ont i örat idag, så ska se till att ha mössa på. 
Imorgon ska jag iväg med ett par andra au-pairer och åka skridskor :) skoj! Det var inte så längesen sist, men tyckte det var så kul, så styrde upp det igen. Nu ska jag gå och slänga in en maskin tvätt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar